Selasa, 15 Februari 2011

My Therapy




Menulis adalah terapi aku untuk meluahkan rasa dengan cara yang berkias
tapi bila nak menulis pun tak ada masa, rasa sama je macam tak pergi klinik atau tak pergi pusat terapi. Sama la tu. Bagi aku ada dua sebab jek kenapa aku tak menulis. Yang pertama ialah sebab aku tak ada masa. Yang kedua ialah sebab aku ada masa tapi untuk perkara yang lain. Get it?

Kalau aku menulis maknanya aku dalam keadaan serabut mungkin, bosan mungkin, atau lebih teruk tak ada life. Ibarat kata orang, blog adalah tempat untuk orang yang tiada life. Don’t want to agree or not.

Selain menulis aku hilangkan stress atau berterapi dengan dengar lagu kuat-kuat pakai earphone. Masa makan pakai earphone, masa tengok tv pakai earphone, masa tidur pun pakai earphone. I know that not quite good. Pakai earphone lama – lama boleh beri kesan dekat telinga. Tapi nak buat macam mana. Dah minat.

Mungkin lepas nie boleh kurangkan dengar lagu guna earphone. Tapi bila earphone buat hal, aku terpaksa tahan la jugak nak dengar lagu, nak dgr ikut pc or loudspeaker nnt menganggu pulak org lain. Sebab tu la aku banyak kali tukar earphone. Mungkin lepas nie kurang jugak hendaknya tukar – tukar earphone.

Nanti aku cerita berapa banyak kali aku tukar earphone, tu pun kalau aku nak.

Do not found benefit from this entry? Aku tahu, sebab aku saja je tulis. Nak hilangkan stress buat lab report yang…

p/s : Betul - betul nak jadi orang yang optimis dan proaktif
frensicksignature

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails