Jumaat, 29 Mei 2009

Dulu First Award, Sekarang First Tag

Yup,

Dulu aku pernah bagi award yang pertama untuk orang yang setia bersama aku menyokong aku untuk teruskan niat berblogging nie…

Segala sokongan dari sokongan korang amat aku hargai…

Tapi…!!!

Itu tak bermakna aku tidak boleh tag korang ye…

Ini Dia :

1. Pernah anda rasa sakit?
2. Sekarang?
3. Apa yang anda ingat bila anda sakit?
4. Siapa yang anda ingat bila anda sakit?
5. The worst illness you’ve ever had?
6. When?
7. Kenapa kita rasa sakit?
8. Rasa sakit yang anda rasa nak ada pada diri anda?
9. Pernah disakiti?
10. Menyakiti?
11. Pernah sakitkan kawan/sahabat baik?
12. Disakiti kawan/sahabat baik?
13. Dah baik belum relationship anda dengan kawan/sahabat baik anda?
14. Ever had a homesick?
15. What about friend-sick?
16. Apa pendapat anda tentang penyakit terkini yang sedang melanda dunia.
17. Beritahu siapa orang yang bertuah anda nak sakitkan dengan tag nie.

Aku nak bagi kat sesiapa yang nak buat.

Tag ini adalah hasil dari kebosanan yang melanda sewaktu offline.
frensicksignature

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails