Khamis, 3 September 2009

Korang silap


Jika korang ingat aku macam sorang yang alim, ulama, tak pun baik macam budak surau, korang ternyata agak silap.

bukan nak cakap yang aku ni jahat. bukan jugak aku nak cakap yang aku nie jenis yang terkejal (Tak tentu hala). cuma nak cakap yang aku nie remaja konvensional, yang aku rasa korang tahu apa tu maksud remaja konvensional. dari segi keagamaan, jujur aku cakap banyak lagi aku kena tuntut. bukan sebab nak jadi humble atau nak mengelak dari terbelagak. tapi memang hakikatnya aku masih banyak tak tahu pasal agama. sekarang pun sedang mencari ilmu, ketenangan dan "punca".

habis yang aku post banyak - banyak pasal benda yang agak bernasihat tu apsal? tu sebab aku nak betulkan diri aku. dengan cara mengepost perkara macam tu, so secara automatik aku akan ternasihat diri sendiri jugak. Am i right?

so, lepas nie kalau korang tengok aku macam jahat sikit tak pun nakal, jangan terkejut pulak.
kadang - kadang aku nie boleh jadi macam orang lain jugak. melenting tak tentu pasal. kadang - kadang baik macam lelaki melayu terakhir.




frensicksignature

3 ulasan:

-ROCKprincess- berkata...

kite perlu slalu ingat mengingati...
plus xde org yg sempurna....

SaF_FreNsiCk berkata...

yup, tu yg kite kena apply selalu,

-ROCKprincess- berkata...

it's nice to know that there's someone we could go to for advice....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails