Sabtu, 28 Mac 2009

Insomnia ke?

eheksss...

Masuk malam nie dah seminggu aku tak cukup tidur. Pergh bukan main seksa.
tak payah tanya la macam mana sakit tak boleh tidur.

bukan insomnia tau. cuma banyak sangat tugasan dan kerja. Yang paling aku tak suka, aku dah korbankan masa tidur untuk buat kerja dan tugasan tapi satu apa pun tak jalan.
berbaloi ke?

Bukan la semua tak siap. Cuma apa yang sepatutnya aku nak buat tak dapat - dapat dan kalau dapat pun, tak sempurna seperti yang aku rancang.

Aku rasa sampai habis sem ni baru boleh relaks jap. Itupun sekejap je sebab nak fikir pasal lain lak.
Tak payah cerita fikir tentang apa. Aku rasa korang semua pun dah tahu dan boleh tahu apa perkara yang selalu orang lain fikir bila dah cuti nie.

dah la aku rasa nak cuba tidur lak....

jumpa di lain hari....

salam....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails