Sabtu, 15 Ogos 2009

Memang semua nak halang aku...

Tak cukup dengan budak - budak yang suka cari masalah, aku kena lagi masalah lain dan aku rasa nak hantuk je muka dan kepala kat monitor skrin laptop kesayangan aku tu.

first, dengan Loan lmbt msk buat aku tersangkut nak beli buku note, rujukan, akibatnya aku terpaksa cover balik chapter yang dah terlepas sebab aku tak biasa study tanpa reference. Effect dia sampai sekarang aku masih belum bejaya completekan chapter yang nak di cover tu.

And then masalah kedua laptop pulak buat hal. nie yang paling aku rasa bad sangat - sangat. dah la jenis tak leh hidup tanpa benda yang aku minat, benda yang aku minat tu la buat hal. apsal "kau" suka cari pasal? apa salah aku?

sakit hati tu jangan cakap la ye, memang sakit sangat. dah la nak study pun tak ada feel sebab dah terlalu banyak kerja tertangguh. bila ada masa je time tu la stress nak datang.

tak kan aku nak salahkan takdir lak? nak merungut? apa aku dapat? nak selesaikan masalah? bukan aku tak nak, cuma banyak masalah yang aku nak selesaikan semuanya kena guna satu konsep.... sabar....


Memang semua perkara kat depan mata aku tak nak aku :

  1. Rasa selesa belajar
  2. Selesaikan masalah
  3. Rasa nikmat ketenangan.
frensicksignature

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails