Rabu, 22 April 2009

Bosan ke?

saf dah banyak dapat teguran dan kritikan (Sebenarnya kutukkan)

kali ini saf nak kejujuran daripada semua pembaca blog ini.. terutama sekali yang menjadi pengikut blog ini. tidak susah, cuma saf nak tanya, adakah ruangan ini membosankan?


sila beri pendapat anda, segala kritikan dan pandangan akan dipertimbangkan..

Terima Kasih banyak - banyak.

p/s : sila beritahu ya, sebab saf tak nak buang masa penat- penat, tapi.... Bosan.....
fensick Saf Pictures, Images and Photos

6 ulasan:

inn berkata...

biasa jek..takde pun yg bosan

SaF_FreNsiCk berkata...

terima kasih banyak2...

aNa berkata...

xyah pkr sgt apa org nk kata..aslkn kita happy..hehe..org mmg xkn b'hnti b'kata2..for me xbosan pn..ok jer..=)keep it up..

SaF_FreNsiCk berkata...

thanks bebanyak, tu la mulut tempayan pun mls nak tutup ni plak org...

sayalahfaizul berkata...

hi... kebetulan ngah browsing, singgah la kejap... mane ade bosan awak punye blog... it's all yours tau. u're on the right track, man!!!

SaF_FreNsiCk berkata...

thanks man,
btw, macam mana blh jmpe blog nie?
thanks skali lg sbb singgah...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails