Sabtu, 11 April 2009

Count Down : 2 days remaining…

For what? (New year ke? Pe lak, lambat lagi la)
Ape lagi, Exam la…



Yes
JAP LAGI (Dua hari lagi sebenarnye tapi sbb masa blalu sgt pnts) aku nak hadapi satu benda yang besar dan sangat besar iaitu peperiksaan akhir sem.

Takut? Tak payah cerita la, tuhan je yang tahu betapa takutnya aku.

First paper
STATIK, Nampak macam senang tapi bapak ar susah siot (kau x blajar memang la susah).

Tadi baru lepas g beli burger kat luar. Lepas bayar, pakcik tu tegur aku. Dia cakap camni,

Pak cik :
“minggu nie tak de kelas ek dik?. Aku pun jawab

Aku :
“A’ah, sebab minggu depan nak exam…” . malas nak jawab panjang2 (Yeah right, kau kan bukannya peramah pun…). Pak cik tu sambung

Pak cik :
"bagus2, study betul2 ok”. Aku pun jawab,

Aku :
“ok”

Lepas tu aku termenung jap, terfikir, pak cik yang anak dia tak de belajar kat Uni aku pun tau nak exam, ambil berat tentang pelajaran budak2 Uni aku. Tapi aku sendiri? Entah la, tak tau nak cakap pe…

Dah macam down pun ada
(macam down sindrom ada x?). lepas tu aku tersedar lagi yang ada perubahan berlaku kat aku (macam serius je, padahal tak pun). Aku baru sedar yang aku x amalkan apa yang aku amalkan sem – sem lepas. Dulu bukan main rajin tapi sekarang tak pun. Dulu, pantang nampak malam mesti depan meja, skang? Dah la tu, asyik main je, lepas tu tiada rasa bersalah pun kalau tak study (ni kenapa nak macam touching nie, alahai…)

I NEED HELP…!!!

Yes, I need help. Help from someone, somewhere, or maybe something. I don’t know how to face it. Is there anyone or anything that can help me?

Stop. Tak nak cerita banyak lagi, nanti tension lak….

Sesi kedua :

KENA MARAH

Haaa… Aku semalam baru lepas kena marah dengan Game aku
(GAME…?). Yes, Game (atau dalam BAHASA MALAYSIAnye, PERMAINAN). Game apa? Ha… korang tau tak BRAIN TRAINING?. Ye la game yang uji tahap pencapaian OTAK kita. tapi nie jenis ada instructor punya (watak macam jurulatih la dalam game nie). Sebenarnya aku dah lama x buka game nie, then bila aku buka semalam, dia cakap macam ni :

"Hello! Let me remind that the training is based on daily discipline. And daily means EVERYDAY not once in a while. Let's have an exam to catch up with missed evaluations."

Bapak ar.. macam tu dia cakap, dah la muka tak senyum pun
(tu pun nak marah? Kan benda tu game je, bukan orang betul pun)..
Benda macam ni pun nak bagitau kat orang, apa benda la…..

Sesi ketiga :


Apologize...



Kepada semua yang baca ruangan nie, aku dengan rasa rendah dirinya nak minta maaf kalau ada terkasar bahasa dan kalau ada termakan…. (eh ada ke? Tak ada la). minta maaf ya.

And to all my friend, I want to apologize if anything from my action make you all feel uncomfortable or mad. doesn't mean to do all of that. Pray for our success okay.



Sekali lagi nak minta maaf kalau ada salah silap. Doakan kejayaan kita bersama ya.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails