Selasa, 7 April 2009

Test

Huh….

Tadi br lepas test. Bapak punye senang tapi yg jadi masalahnya aku lak terlupe answer dia (Nerd…?).

boleh plak soalan sng x dpt jawab? Malu la siot (loghat org johor). Tu la akibat klu mls nak ulangkaji, kan dah kena sendiri…

kalau bab mengkritik orang pandai lak cakap org blajar cara x betul la, apa la, tapi bila dah kena batang hidung sendiri baru la nak istighfar dalam hati....

Orang dah cakap,klu kita belagak, tuhan tarik bila nikmat kita. (alamak lari topik pulak, ni bukan apa yg aku nak cerita nie…). Ok, berbalik pada main topic ok..

Jam dah tunjuk pukul 1921 (pkul 7:21 la) tapi aku terkaku lagi kat depan TETINGKAP MAYA. Sedarlah wei, kang nnt lambat, boleh pulak aku tercegat, macam la kampus dekat, orang marah nnt menangis x bertempat (macam puisi la pulak).

Sampai je kat CUBIC (nama kampus aku skang) tgk mcm lengang je, belum ramai sampai kot (lah, td tgk macam lambat sangat?). ye la, standard la budak UNI memang camtu, masing2 suka buat kerja last minute, datang test pun nak siap last minute….

Pasal keadaan dalam examination hall (macam besar sgt je, bilik kuliah la) tue x yah la cerita ok. Private and confidential ok (walaupun sebenarnya tak, Hahaha).

Balik je dari test aku terus aplikasikan konsep KESEIMBANGAN DAYA kat atas katil (La, tu pun nak cakap ke tau la yg kau blajar subjek Static…?). Wah bkn main penat lagi. Tapi yg paling sakit adalh OTAK AKU, sebab ni la organ aku yg paling banyak gne (memang la).

tapi bukan dari segi SCIENCE AND INFORMATION aku nak bagitau. Tapi OTAK AKU penat coz fkr mcm
mana nak cover balik ilmu yang aku dah miss. Bukan sikit beb, banyak tahap GABAN,tak terkira la wei…..

Yes, sejak dari 1st day kat sem ni aku xpernah rasa KEMANISAN dalam belajar. Kenapa? Sebab banyak terlepas la (tu pun nak cakap ke). Mana tak nya, 1st week pun dah ada mslh, dengan demamnya,sakit gigi, pening2 dan lain2. Tup tap tup tap dah seminggu masa aku TERBAZIR semata2 nak “layan” sakit aku nie (tak baik tau cakap camtu, mesti ada hikmahnya kenapa kau sakit)…

Sekarang nie dah lebih kurang 14 week aku kat sem ni (lbh kurg la, aku pun tak ambil tau sgt). Tapi aku rasa macam x ada apa2 yg aku dapat dari sem ni (HONESTLY aku cakap). Tu yg sakit kepala tu.

Minggu depan nak Exam, tak prepare apa2 pun lagi (dah la study week xde, lagi parah). Tu yg lagi membuatkan system pernafasan aku semakin laju (that’s affect my HEART, make it BERDEBAR2 ,bukan darah gemuruh mcm orang nak kahwin).

Juga menyebabkan hormone ________ keluar dgn banyaknya (cari sendiri hormone apa, aku pun lupa apa nama dia). Tu yg makin hari makin resah je…..

Dah cukup, tutup story (ni pun nak ckp? Apsal tak tutup je dr awal?),

kang nanti nangis pulak aku (lembik betul la….)





p/s : Nampaknya semangat cintakan BAHASA MALAYSIA
kita semakin pudar? Mana tak nya makin hari makin low dah ayat aku….


Hangat2 t**I ayam...


Low la BBBBBEEEEEEEEEEEEEBBBBBBBBBBBBB…….




IKLAN SEKEJAP :


cuba korang tangok gambar kat bawah, apa korang Nampak?




Mesti korang Nampak orang tengah dot dot dot kan?


Sebenarnya ada gambar lain tau. Kalau budak2, dorg Nampak SEMBILAN ekor ikan lumba2.. Nak tau kenapa aku tunjuk gambar nie? Tunggu lain entry ok. Thank for the source (alahai lupa lagi nak acknowledge source gmbr nie?)
Cari la ikan dalam gambar nie.


Hah cari sendiri…

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails