Selasa, 21 April 2009

Saf dah buat, jgn ketawa lak...

Alamak, baru nak lamakan lagi rekod tanpa TAG, kaka dah buat hal lak, kaka bagi tag nie, xpe la jawab je la...

Arahan:

1)anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang jngan tipu2 ek x suke...


2)bgtau nape anda suke wallpaper anda ituhh...


3)tag 10 people


4)that's all...


Answer :

1)Done...

2) Ha jangan ketawa lak, macam girls kan background? pe lak, mana ada.
Kenapa ek? Ntah sebab gambar tu cantik, tu je... klu tgk kat gambar tu xde shortcut kan? Kenapa? Sebab saf x suka sangat shortcut xtau kenapa, tapi saf suka Dock, ObjectDock, RocketDock semua saf ada. Tapi kenapa x nampak gak kat gambar punya dalam? (macam ayat mamak la, hehehe). sebab saf ske hide, semua saf hide, taskbar, dock. tapi xkan jam nak hide gak kan? camne nak tgk nnt... hehehe...

3) Nak tag siapa ek? sape2 sape lah ye kalau nak buat... xtau la nak bagi siapa...





p/s :KAKA kena belanja saf sbb pecahkan rekod tanpa TAG.

fensick Saf Pictures, Images and Photos

4 ulasan:

atikAh KAKAKA berkata...

belanja ?
haha :D
tabaekk bulii budakk ygg tak dapat matrix (:

SaF_FreNsiCk berkata...

eleh, nak cdey konon,
td ckp dgn sukecitenye xdpt, xkan sdey lak?

aNa berkata...

mmg nmpk agk girly la..hehe..tp it's ok for me..samala kita..sy pn xsuka ada pape bnda kt desktop..dock pn hide..

SaF_FreNsiCk berkata...

sngkan? xyah serabut kan kpale
hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails