Rabu, 15 April 2009

My 1st award....!!


gembira? Tak payah nak cerita la. terubat sikit resah dan gelisah sebab exam.
sebab apa? tak kan nak cakap lagi? gambar kat atas dah menjawab segalanya..
(dia dah mula dah... belajarlah wei, exam belum habis lagi...)

Di sini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih tak terhingga kepada cik nadya kerana memberi award ini kepada saya. tak sangka boleh dapat award dari orang lain, ye la blog pun entah apa - apa entah. entry pun tunggang - langgang, boleh gak dapat award. sebenarnya award ni bukan untuk saf seorang sahaja tapi untuk semua follower nadya. Tapi tidak mengapa. kerana beliau telah membuat saf teruja kerana pertama kali dapat award macam ni. ya, saya ulang, pertama kali.

Thanks a lot.



p/s : entry kali ini agak formal, kerana terasa dengan teguran dari inn. Thanks inn.

(bagus2, ada gak orang yang sekepala ngan kau, tapi aku rasa inn lagi sayang BAHASA MALAYSIA dari kau, hahaha...)

2 ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails